perjantai 7. kesäkuuta 2013

Tsuida duida. :)

Kävin eilen illalla Glorian ja Susun kans järven rannalla. Saivat siellä vapaana juoksennella, ja sit uitin niitä. No, ainakin yritin uittaa. :D Susu hyvin rohkeesti tuli veteen, syvemmällekin, ja ui hienosti. Vähän sitä kyllä jännitti. :D Gloria ei sitten halunnutkaan veteen kovin vapaaehtoisesti tulla. Tassujansa kasteli, siinä se. Mä sitten ajattelin Glorian ottaa syliin, ja mennä sen kanssa yhdessä uimaan. Yritin siis opettaa sitä. Mutta kun laskin Glorian veteen, niin neiti vaan tarrautu mun syliin, eikä halunnu päästää irti. :D No, saipa senkin viilennettyä. :D Seuraavaks onki sit Lukan ja Wilman vuoro. :)
On ihan hirmu lämmintä vettä, ja rakastan uimista! Oon aina rakastanu. :) Olin 3½ vuotias, kun uimaan opin. Kiitos vanhempien omistaman uimahallin & kuntosalin. :) Nuoruusvuosina ihmiset epäilivät mun saavan suomut, niin paljon olin vedessä. :D Lapset on periny kiinnostuksen uimiseen multa myöskin.

Tänään ois sitten tiedossa koirien pesua. Siskokset saavat ens yön pärjätä sisällä. Susu ja Luka saa koko ison tarhan käyttöönsä. Ja huomen aamulla startataan kohti Tuuriaaaa....! <3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti