keskiviikko 12. joulukuuta 2012

Pissatulehdus

Näinhän siinä kävi, että Mantalle iski pissatulehdus. Mä kokoajan kaikille hoin, että toivottavasti se ei iskis, ja tottahan se sitten tuli. Maanantaina alotettiin antibioottikuuri, nyt onneksi pikkuhiljaa alkaa jo helpottamaan oireet. Kaks yötä Manta oli tosi kipunen, ja itkeskeli paljon. Viime yö onneksi sekin meni jo paremmin. Eiköhän se tästä! :)

Tänään vihdoin ja viimein pääsen ajeluttamaan koiria reellä. Lunta viime yön aikana tuli sen verran, että uskaltaa mennä kokeilemaan. Meille tulee taas vieras koira valjakkoon, sekarotuinen tytteli, joka on muutaman kerran aikasemmin juossut valjakossa. Luottavaisin mielin lähdetään, eihän lenkki nyt niiiiin pahoin voi metsään mennä, että kaikki menis huonosti. :D

Mulle on tullu melkeinpä pakottava tarve saada se kuuden koiran valjakko, ja sitten tietysti myös kunnon reki. Nythän mä ajelen sellasella itsetehdyllä, mikä on tehty slaalomeista. Kyllä silläkin ihan hyvin pääsee, varsinki pienemmällä kokoonpanolla.
Onneksi niitä pentusuunnitelmia nyt on toteutumassa, että saa omaakin laumaa tosiaan sit tarvittaessa kasvatettua. Ja moni muukin kasvattaja on meille tarjonnut pentuja ens vuodelle, saa nähä mitä kaikkee tässä tuleekaan tapahtumaan! :) Innolla odotan tulevaisuutta, ja sitä että kaikki asiat kunnolla loksahtaa paikoilleen. Sen mä jo tiedän, että mun tulevaisuus on huskyjen kanssa. :)

Voinpa sitten tehdä seuraavaksi postauksen meidän rekilenkistä, ja kertoa, kuinka se loppujen lopuksi sujuikaan. :D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti